مجله هوش مصنوعی

آخرین اخبار و تکنولوژی های هوش مصنوعی را در اینجا بخوانید.

مجله هوش مصنوعی

آخرین اخبار و تکنولوژی های هوش مصنوعی را در اینجا بخوانید.

هوش مصنوعی در فیفا ۲۲ شگفتی آفرید؛ قرار است روی صندلی میخکوب شوید


طبق اعلام رسمی، انتظار علاقه‌مندان بازی فیفا در تاریخ یکم اکتبر (۹ مهر) به سر خواهد آمد. کمپانی EA Sports بازی فیفا ۲۲ برای کنسول‌های بازی پلی‌استیشن۵، پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی را عرضه خواهد کرد.

نکته قابل توجه فیفا ۲۲ اما استفاده از تکنولوژی جدید به نام هایپرموشن است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای واقعی‌تر کردن تجربه بازیکنان استفاده کرده است. طبق اعلام Electronic Arts تکنولوژی هایپرموشن فیفا ۲۲ قرار است تحولی در دنیای بازی‌های فوتبال ایجاد کند.


برای مشاهده ویدئو اینجا کلیک کنید


برای ساخت این تکنولوژی بازیکنان فوتبال که به زمین بازی رفته‌اند، لباس‌های Xsens پوشیده‌اند. از این طریق EA توانسته حجم فوق‌العاده‌ای از داده‌های باکیفیت مربوط به حرکات بدن بازیکنان را جمع‌آوری کند. این داده‌ها قرار است مبنای ظاهر و حرکات بازیکنان و تیم‌ها باشند. طبق اعلام شرکت سازنده فیفا ۲۲، با این تکنولوژی حرکات بازیکنان در بازی، بیشتر شبیه خود واقعی آن‌ها در زمین بازی خواهد بود.

با استفاده از هایپرموشن و داده‌های به دست آمده از لباس‌های Xsens، کمپانی سازنده فیفا‌‌‌ ۲۲ موفق شده بیش از چهار هزار انیمیشن باکیفیت برای جایگذاری در بازی آماده کند. هریک از این چهار هزار انیمیشن برای به وجد آوردن بازیکنان کافی خواهند بود.

همچنین استفاده از این تکنولوژی در بازی فیفا ۲۲ منجر به عملکرد بهتر خود بازی هم شده است. برای مثال مهاجمین می‌توانند با سرعت ۶ برابر بیشتر در هر ثانیه نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر، تصمیم بگیرند.

مدافعان هم با استفاده از تکنولوژی هایپرموشن بازسازی شدند و در نتیجه آن تیم‌ها انسجام بهتری دارند. با بهبود عملکرد مدافعان، بازیکنان بیش از قبل یکپارچه بازی خواهند کرد.

آخرین تاثیر استفاده از این تکنولوژی هم جذابیت بیشتر در نبردهای تک‌به‌تک بوده است. هایپرموشن باعث شده تا این صحنه‌های بازی طبیعی‌تر جلوه کنند.

پدیگر ویدیوهای هوش مصنوعی را در هوشیو تماشا کنید

منبع: هوشیو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد